دانشگاه فرهنگیان، بزرگترین و مهم ترین پروژه ی نیمه تمام فرهنگی نظام جمهوری اسلامی است
https://www.yassell.ir
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
دانشگاه فرهنگیان، بزرگترین و مهم ترین پروژه ی نیمه تمام فرهنگی نظام جمهوری اسلامی است
دسته بندی : سایر,,
  • بازدید : (1135)

این دانشگاه پرداخت و گفت: از همه دست اندرکاران شکل گیری دانشگاه و مدیران قبلی، از زمانی که نام این دانشگاه، مجتمع پیامبر اعظم (ص) بود تا امروز که با نام فرهنگیان، وارد سومین سال فعالیت خود می شود، تشکر می کنم، امروز جای دکتر رضایی، اسدی گرمارودی و محبی نیا در میان ما سبز است و برایشان آرزوی توفیق و سلامتی داریم و امیدواریم نقشی که در شکل گیری این دانشگاه داشته اند، ذخیره آخرت شان شود.

وی، در ادامه، دانشگاه فرهنگیان را بزرگترین و مهم ترین پروژه نیمه تمام فرهنگی نظام جمهوری اسلامی نامید و افزود: با توجه به سیاست عاقلانه و مدبرانه ای که در کشور برای در اولویت قرار دادن پروژه های نیمه تمام وجود دارد، از تعبیر پروژه نیمه تمام برای دانشگاه فرهنگیان استفاده می کنیم تا به این ترتیب توجه بیشتر همه کسانی که در مراجع سیاست گذاری حضور داشته و دغدغه فرهنگ دارند، جلب شود. اتصاف به صفت پروژه نیمه تمام برای دانشگاه فرهنگیان، کاملا صادقانه و با رعایت دقت و انصاف انجام شده است.

 

مهرمحمدی، همچنین از دانشگاه فرهنگیان با عنوان مهم ترین پیوست فرهنگی سیاست های نظام جمهوری اسلامی نام برد و گفت: دانشگاه فرهنگیان را می شود پیوست فرهنگی و نماد توجه فرهنگی نظام به موضوع توسعه در همه ابعاد مورد نظر تلقی کرد، طرح این مسأله می تواند برای دانشگاه فرهنگیان، راهگشا و زمینه ساز توجهات بیشتر باشد.

 

وی، در ادامه، با اشاره به التزام رعایت سندهای بالادستی افزود: تأسیس، استقرار، تثبیت و توسعه دانشگاه فرهنگیان، با اتکا به سندهای بالادستی انجام می شود که در رأس آن ها سند اسلامی شدن دانشگاه ها است که به جد مورد عنایت متولیان فرهنک و تعلیم و تربیت قرار دارد، التزام کامل به مفاد این سند، در توسعه آموزش عالی کشور را داریم و برای اینکه این موضوع فقط جنبه لفظی پیدا نکند، از برنامه راهبردی استفاده می کنیم.

 

سرپرست دانشگاه فرهنگیان، خاطرنشان کرد: اسناد بالادستی دیگری هم مانند سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش و اساسنامه ی دانشگاه وجود دارد که امیدواریم با توسل به آن ها، شاهد تعالی و توسعه ی دانشگاه فرهنگیان در آینده ی نزدیک باشیم و بتوانیم روزی سرافرازانه از این دانشگاه، به عنوان مصداق بارز دانشگاه اسلامی نام ببریم.

 

سخنرانی حجت الاسلام محمدیان، مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری؛ دکتر مخبر دزفولی، دبیر شورای عالی انقلاب اسلامی و دکتر فانی، وزیر آموزش و پرورش، از دیگر برنامه های دومین سالگرد تاسیس دانشگاه فرهنگیان بود.

مراسم دومین سالگرد تاسیس دانشگاه فرهنگیان، یکشنبه 21 اسفندماه در سالن همایش پردیس نسیبه، با حضور حجت الاسلام محمدیان، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها؛ دکتر فانی، وزیر آموزش و پرورش؛ دکتر مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و سرپرستان پردیس ها و مراکز آموزش عالی این دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، دکتر مهرمحمدی، سرپرست دانشگاه فرهنگیان، ضمن خیرمقدم، در آستانه ورود دانشگاه فرهنگیان به سومین سال فعالیت خود به تشکر از همه دست اندرکاران شکل گیری



برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: